1396-10-09 06:36
1180
0
48492
امام جمعه موقت گنبدکاووس:

برپا کردن بستر فتنه از سوی برخی جای تاسف دارد

امام جمعه موقت گنبدکاووس گفت: برپا کردن بستر فتنه چه آگاهانه و چه ناآگانه جای تاسف دارد و لازم است بصیرت افزایش داده شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجه الاسلام علی اکبر نصرتی با اشاره به حماسه9 دی به خبرنگار ما گفت: هر چه بصیرت در جامعه افزایش داده شود دشمن در فتنه انگیزی شکست خواهد خورد و وای به روزی که ملتی غافل شود آنگاه خسارت زیادی وارد خواهد شد.

وی با اشاره به برخی مشکلات از جمله حقوق های نجومی تصریح کرد: دولتمردان ما به دنبال شناسایی منشا مشکلات باشند ، برداشت 10 هزار میلیارد از صندوق و بعد هم وقتی مردم متوجه می شوند بگویند به عنوان قرض برداشت شده است؟ !

حجه الاسلام نصرتی با بیان اینکه طبق فرمان مقام معظم رهبری باید از کار برکنار می شدند اما کار خود را در چاچوب قانون تعریف کردند و بعد زمانیکه باکسری منابع مواجه می شوند، به دنبال حاشیه اند و می گویند:"نمی گذارند ما کار کنیم!"

امام جمعه موقت گنبد یادآور شد: پس از نافرجام ماندن برجام و بدعهدی های طرف مقابل که مشکلی از مردم حل نشد، علی رغم اینکه بزرگان آن را اشتباه می خوانند هنوز برخی به دنبال طرح برجام یک و دو هستند و اصرار دارند یک  بار دیگر ما به سمت آمریکا برویم.

وی خاطرنشان کرد: این افراد به دنبال دادن آدرس غلط به مردم هستند، آنها می خواهند دلیل عدم رفع مشکلات مردم را اسلام و حاکمیت جلوه دهند در حالیکه می دانیم با ادامه این روند راه به جایی نخواهند برد و مشکلی از مردم حل نمی شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.